Βάση γνώσεων
Τεχνική Υποστήριξη Υπομέτρου 4.1 (Σχέδια Βελτίωσης) > Τεχνική Υποστήριξη Υπομέτρου 4.1 (Σχέδια Βελτίωσης) > Βάση γνώσεων

Αναζήτηση βοήθειας:


Οδηγίες για την ορθή υποβολή ερωτήσεων

Λύση

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας και την οργανωμένη και συστηματική υποστήριξή σας, πρέπει, όλοι μας, να ακολουθήσουμε κάποιους κανόνες.

  1. Το helpdesk σε καμία περίπτωση δεν έχει νομική ισχύ έναντι του Νομικού Πλαισίου του Μέτρου. Οι συνάδελφοι καταβάλουν κάθε προσπάθεια για να παρέχουν ακριβείς και ορθές απαντήσεις, αλλά δυστυχώς υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο κάποιο σφάλματος. Η απάντηση που λάβατε δε σας δημιουργεί έννομο δικαίωμα έναντι του πλαισίου του Μέτρου.
  2. Όλα τα ερωτήματα θα απαντώνται μέσω του Helpdesk. Ερωτήματα μέσω email ΔΕΝ θα απαντώνται, έτσι ώστε να μπορούν οι συνάδελφοι να γνωρίζουν τί απαντήσεις έχουν ήδη δοθεί, και να αποφύγουμε τυχόν αντιφάσεις.
  3. Πριν στείλετε ένα ερώτημα στο helpdesk, βεβαιωθείτε ότι η απάντηση δεν αναφέρεται ρητά στο Νομικό Πλαίσιο του Μέτρου ή στη Βάση Γνώσεως (FAQ) του Helpdesk. Αν η απάντησή στο ερώτημά σας είναι προφανής σε μία από τις δύο αυτές πηγές, δε θα απαντηθεί.
  4. Κατά την υποβολή του ερωτήματός σας, προσπαθήστε να το κατατάξετε σωστά σε μία από τις κατηγορίες που διατίθενται. Αυτό μας βοηθάει στο να κατευθύνουμε σωστά το ερώτημά σας στον αρμόδιο, και επισπεύδει πολύ τη διαδικασία απάντησης. Οι «Γενικές Ερωτήσεις» παίρνουν από το σύστημα τη χαμηλότερη προτεραιότητα, και λογικά καθυστερούν περισσότερο να απαντηθούν.
  5. Τα ερωτήματά σας πρέπει να αναφέρονται στο πεδίο «Μήνυμα». Αν θέλετε να επισυνάψτε κάποιο αρχείο για διευκρινίσεις, μπορείτε να το κάνετε, αλλά ερωτήματα που βρίσκονται εντός των συνημμένων δε θα απαντώνται.
  6. Σε κάθε ticket που θα δημιουργείτε, αναφέρετε ένα μόνο ερώτημα. Μπορείτε να υποβάλετε όσα διαδοχικά tickets θέλετε, αλλά με το να διαχωρίζονται οι ερωτήσεις μπορούμε κι εμείς να κάνουμε καλύτερη κατανομή, και να σας απαντήσει στο κάθε ερώτημά σας ο αρμόδιος. Αφήστε που όταν έρχεται ένα σύνολο από 10 ερωτήματα, είναι πολύ πιθανό να μη πάρετε άμεση απάντηση στα 9 από αυτά επειδή το 10ο θέλει ψάξιμο.
  7. Παρακαλώ γράφετε στα ελληνικά, όχι κεφαλαία, όχι Greeklish, και κατά το δυνατό με προσεκτική σύνταξη και ορθογραφία. Είναι, δυστυχώς πολύ δύσκολο να απαντήσει κάποιος σε ένα ερώτημα αν δυσκολεύεται να το καταλάβει.
  8. Για να δημιουργηθεί μία όσο το δυνατόν καλύτερη βάση γνώσεως, καθώς και για την ακριβέστερη υποστήριξή σας, παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε κατά το δυνατόν δόκιμούς όρους και τη φρασεολογία των αποφάσεων . Π.χ. Ελκυστήρας αντί τρακτέρ, δημόσια δαπάνη ή ενίσχυση αντί για χρήματα κλπ).

 

 
Βοήθησε αυτό το άρθρο; /
Λεπτομέρειες άρθρου
ID Αρθρου: 1
Κατηγορία: Knowledgebase
Αξιολόγηση (Ψήφοι): Το άρθρο αξιολογήθηκε 4.6/5.0 (11)

 
« Πάτε πίσω

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid